Biuro Obsługi Klienta PayPo
Jak możemy Ci dziś pomóc?
Tutaj wprowadź wyszukiwany termin...
Wyszukaj
Baza wiedzy
Najczęściej zadawane pytania
22
Dlaczego nie dotarł do mnie e-mail z linkiem aktywacyjnym do konta użytkownika?
Co zrobić, gdy mój adres e-mail lub numer telefonu zapisał się w systemie PayPo z błędem?
Gdzie sprawdzacie moje dane osobowe?
Co to jest limit zakupowy i jak mogę go sprawdzić?
Czy mam wpływ na limit zakupowy?
Wyświetl wszystkie 22
Zapłać za 30 dni
11
Na czym polega usługa „Zapłać za 30 dni"?
Kiedy mogę skorzystać z usługi „Zapłać za 30 dni”?
Jakie informacje dostanę, gdy podczas zakupów skorzystam z „Zapłać za 30 dni”?
Czy usługa „Zapłać za 30 dni” jest dla mnie darmowa?
Czy w ramach usługi „Zapłać za 30 dni” po czasie na spłatę mogę skorzystać z usługi „Zapłać w ratach”?
Wyświetl wszystkie 11
Smartplan
9
Na czym polega usługa „SmartPlan”?
Jakie informacje dostanę, gdy podczas zakupów skorzystam ze „SmartPlan”?
Czy usługa „SmartPlan” jest dla mnie darmowa?
Czy za zakupy w ramach usługi „SmartPlan” mogę zapłacić w ratach?
Czy sprawdzacie mój dochód lub moje zatrudnienie, gdy chcę skorzystać z usługi Smartplan?
Wyświetl wszystkie 9
Zapłać w ratach
14
Na czym polega usługa „Zapłać w ratach”?
Czy mogę skorzystać z usługi „Zapłać w ratach” podczas pierwszych zakupów z PayPo?
Jakie dostanę dokumenty, gdy skorzystam z usługi „Zapłać w ratach”?
Czy usługa „Zapłać w ratach” jest dla mnie darmowa?
Gdzie znajdę informację o rzeczywistej rocznej stopie oprocentowania (RRSO) dla mojej umowy „Zapłać w ratach”?
Wyświetl wszystkie 14
Karta PayPo i Zapłać kartą w ratach
15
Co mam zrobić, jeśli nie chcę już korzystać z karty PayPo?
Jak mogę zastrzec kartę PayPo?
W jakich sklepach mogę płacić kartą PayPo?
Jak mogę dodać kartę PayPo do portfela cyfrowego?
Czy możecie wydać mi fizyczną kartę PayPo?
Wyświetl wszystkie 15
Panel Klienta i aplikacja
18
Dlaczego nie dotarł do mnie e-mail z linkiem aktywacyjnym kontem użytkownika?
Czy mogę założyć konto użytkownika, jeśli nie mam 18 lat?
Czy mogę założyć konto użytkownika, jeśli nie mam polskiego obywatelstwa?
Czy założenie konta użytkownika jest darmowe?
Czy muszę mieć konto bankowe, aby założyć konto użytkownika?
Wyświetl wszystkie 18
Kody promocyjne
4
Dlaczego nie dotarł do mnie mail z kodem promocyjnym?
Gdzie mogę dodać kod promocyjny?
Co się stanie z wykorzystanym kodem promocyjnym, jeśli zwrócę zakupy?
Czy mogę wykorzystać kod promocyjny do spłaty więcej niż jednych zakupów?
Dane osobowe
7
Co zrobić, gdy mój adres e-mail lub numer telefonu zapisał się w systemie PayPo z błędem?
Gdzie sprawdzacie moje dane osobowe?
Jak mogę zmienić numer telefonu zapisany w systemie PayPo?
Jak mogę zmienić adres e-mail zapisany w systemie PayPo?
Jak mogę zaktualizować nazwisko zapisane w systemie PayPo?
Wyświetl wszystkie 7
Dostępność
3
Czy mogę dostać dokumenty dostosowane do szczególnych potrzeb?
Jak zapewniacie dostępność usług?
Czy w kontakcie z Wami mogę skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego?
Spłaty i nadpłaty
6
Mam nadpłatę, co mogę z nią zrobić?
Jak zwrócicie mi nadpłatę i jak długo od złożenia dyspozycji zwrotu muszę czekać na zwrot?
Jak mogę spłacić zadłużenie z umowy zawartej z PayPo?
Dlaczego płacę 1,50 zł za szybki przelew?
Czy mogę uzyskać zaświadczenie o spłacie?
Wyświetl wszystkie 6
Limit zakupowy
4
Co to jest limit zakupowy i jak mogę go sprawdzić?
Czy mam wpływ na limit zakupowy?
Czy limit zakupowy w PayPo to zdolność kredytowa na zaciągnięcie pożyczki na zakupy?
Jaki limit zakupowy mogę mieć na pierwsze zakupy z PayPo?
UniCredit
7
W jakim zakresie współpracujecie z UniCredit?
Dlaczego dostaję alert Biura Informacji Kredytowej (BIK) o wpisie UniCredit?
Co to znaczy, że UniCredit jest administratorem moich danych?
Czy UniCredit pobiera opłaty za opóźnienia w spłatach umów?
Chcę usunąć dane w UniCredit. Czy dyspozycję mogę przesłać Wam?
Wyświetl wszystkie 7
Biuro Informacji Kredytowej (BIK)
4
Czy informacje o umowach ze mną przekazujecie do Biura Informacji Kredytowej (BIK)?
Czy informujecie Biuro Informacji Kredytowej (BIK) o umowie kredytu konsumenckiego z prowizją i oprocentowaniem 0%, czyli „Zapłać w ratach”?
Czy mogę wycofać zgodę na informowanie Biura Informacji Kredytowej (BIK) o kredycie konsumenckim zaciągniętym przeze mnie w PayPo?
Czy informujecie Biuro Informacji Kredytowej (BIK) o tym, że mam konto w PayPo?