-
Mam nadpłatę, co mogę z nią zrobić?
Jeśli masz nadpłatę, możesz: zlecić nam jej zwrot na swoje konto bankowe – jeśli nie masz u nas zaległości finansowych, lub przeznaczyć ją na spłatę z...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:35 RANO
-
Jak zwrócicie mi nadpłatę i jak długo od złożenia dyspozycji zwrotu muszę czekać na zwrot?
Nie mamy bezpośredniego wpływu na czas, w jakim nadpłata zostanie zaksięgowana na Twoim koncie bankowym. Pieniądze zwracamy Ci taką samą metodą, jaka został...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:35 RANO
-
Jak mogę spłacić zadłużenie z umowy zawartej z PayPo?
Spłaty robisz na nasze konto bankowe wskazane w umowie. Możesz je robić: tradycyjnym przelewem, BLIKiem lub szybkim przelewem.
pon, 8 Gru, 2025 o 10:35 RANO
-
Dlaczego płacę 1,50 zł za szybki przelew?
Opłatę 1,50 zł nalicza i pobiera operator płatności, który obsługuje szybkie przelewy lub BLIKa.
pon, 8 Gru, 2025 o 10:35 RANO
-
Czy mogę uzyskać zaświadczenie o spłacie?
Tak. Jeśli potrzebujesz zaświadczenia o spłacie, skontaktuj się z nami. Możesz do nas: zadzwonić: +48 22 333 74 60 (opłata zgodna ze stawką operatora) l...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:35 RANO
-
Co zrobić, jeśli sklep przelał pieniądze za zwrot towaru na moje konto bankowe zamiast na konto PayPo?
W tej sytuacji rozlicz się z nami bezpośrednio. Możesz to zrobić przelewem na nasze konto bankowe wskazane w umowie, BLIKiem lub szybkim przelewem.
pon, 8 Gru, 2025 o 10:36 RANO