-
Co zrobić, gdy mój adres e-mail lub numer telefonu zapisał się w systemie PayPo z błędem?
Aby skorygować adres e-mail lub numer telefonu, zadzwoń do nas pod numer +48 22 333 74 60 (opłata według taryfy operatora). Jesteśmy dostępni od poniedzia...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:30 RANO
-
Gdzie sprawdzacie moje dane osobowe?
W zależności od tego, z której z naszych usług chcesz skorzystać, możemy sprawdzić Twoje dane w takich miejscach, jak: Rejestr Dowodów Osobistych, mObywatel...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:31 RANO
-
Jak mogę zmienić numer telefonu zapisany w systemie PayPo?
Żeby zmienić numer telefonu, zadzwoń do nas pod numer: +48 22 333 74 60 (opłata zgodna ze stawką operatora). Zadzwoń z numeru, który obecnie jest przypisa...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:31 RANO
-
Jak mogę zmienić adres e-mail zapisany w systemie PayPo?
Żeby zmienić adres e-mail, zadzwoń do nas pod numer: +48 22 333 74 60 (opłata zgodna ze stawką operatora). Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w g...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:31 RANO
-
Jak mogę zaktualizować nazwisko zapisane w systemie PayPo?
Żeby zmienić nazwisko, prześlij nam informację o jego zmianie na bok@paypo.pl z adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem użytkownika w PayPo. Jeśli korzysta...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:31 RANO
-
Jak mogę zaktualizować dane z dokumentu tożsamości, np. dowodu osobistego?
Dane z dokumentu tożsamości możesz samodzielnie zaktualizować w aplikacji. W tym celu wejdź kolejno w: „Ustawienia”, „Dane osobowe”, „Zaktualizuj dokument t...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:31 RANO
-
Jak mogę usunąć konto użytkownika lub dane osobowe?
Zanim się z nami skontaktujesz w tej sprawie, zadecyduj, czy chcesz: zablokować dostęp do konta użytkownika na stronie paypo.pl lub w aplikacji, usun...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:32 RANO