-
Pojawił się komunikat "Nie możemy odroczyć Twojej płatności"?
Dane osobowe wprowadzone podczas pierwszej próby skorzystania z usługi PayPo nie mogły zostać poprawnie zweryfikowane z Rejestrem Dowodów Osobistych. Inny...
czw, 5 Cze, 2025 o 3:43 PO POŁUDNIU
-
Dlaczego nie przychodzi mi link aktywacyjny?
Może być parę przyczyn: podany błędny adres mailowy wiadomość trafiła do skrzynki SPAM inny główny adres mailowy Celem zmiany głównego adresu mailo...
czw, 5 Cze, 2025 o 6:17 PO POŁUDNIU
-
Podałem złego maila, pomyliłem się w adresie e-mail / numer telefonu, co dalej?
Niezbędny będzie kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 333 74 60. Konsultant zweryfikuje sprawę i odpowie na wszystkie pytania. Jest...
czw, 5 Cze, 2025 o 3:55 PO POŁUDNIU
-
Nie mogę się zalogować, dlaczego? (przed pierwszym zamówieniem)
Dostęp do Panelu Klienta jest możliwy po zawarciu pierwszej umowy z PayPo. Po zawarciu pierwszej umowy należy udać się na stronę www.paypo.pl, wybrać opcję ...
czw, 5 Cze, 2025 o 6:18 PO POŁUDNIU
-
Dlaczego muszę podać numer PESEL?
Numer PESEL jest niezbędny przede wszystkim do potwierdzenia Twojej tożsamości i zapewnienia bezpieczeństwa transakcji. Jest to także wymagane przez przepis...
czw, 5 Cze, 2025 o 5:52 PO POŁUDNIU
-
Gdzie weryfikujecie i sprawdzacie moje dane osobowe?
Dane osobowe są weryfikowane w Rejestrze Dowodów Osobistych w celu potwierdzenia ich prawidłowości.
śr, 5 Lip, 2023 o 3:07 PO POŁUDNIU
-
Czy zgody na przetwarzanie danych są obowiązkowe?
Wyrażenie zgód jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia skorzystanie z usługi PayPo. Zgody na przetwarzanie danych są konieczne, ponieważ zgodnie...
czw, 24 Kwi, 2025 o 11:06 RANO
-
Podczas rejestracji, podałam/łem niepoprawne dane, czy mogę je zmienić? (imię, nazwisko)
W celu weryfikacji oraz aktualizacji danych prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 333 74 60. Konsultant zweryfikuje sprawę i odpowie na wszystki...
czw, 5 Cze, 2025 o 6:19 PO POŁUDNIU
-
Dlaczego nie mogę się zarejestrować? Nigdy nie korzystałem/łam z PayPo
Jednym z powodów, może być to, że próbowałeś skorzystać z PayPo podczas zakupów. W takiej sytuacji wystarczy, że wybierzesz ponownie naszą płatność w wybra...
czw, 5 Cze, 2025 o 6:21 PO POŁUDNIU
-
Jestem niepełnoletni/niepełnoletnia, czy mogę założyć konto w PayPo?
Usługa PayPo jest dostępna wyłącznie dla osób pełnoletnich.
śr, 5 Lip, 2023 o 3:20 PO POŁUDNIU