-
Pojawił się komunikat "Nie możemy odroczyć Twojej płatności"
Dane osobowe wprowadzone podczas pierwszej próby skorzystania z usługi PayPo nie mogły zostać poprawnie zweryfikowane z Rejestrem Dowodów Osobistych. I...
śr, 27 Lip, 2022 o 9:27 RANO
-
Nie przychodzi mi link aktywacyjny, dlaczego?
Jeżeli link aktywacyjny nie został dostarczony na wskazany adres e-mail, może to oznaczać, że wprowadzony adres mailowy jest nieprawidłowy. Należy zweryf...
śr, 27 Lip, 2022 o 9:56 RANO
-
Podałem złego maila, pomyliłem się w adresie e-mail / numer telefonu, co dalej?
W tym przypadku należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 22 333 74 60 w celu zgłoszenia powstałej sytuacji. ...
śr, 27 Lip, 2022 o 9:56 RANO
-
Nie mogę się zalogować, dlaczego? (przed pierwszym zamówieniem)
Panel Klienta w PayPo zostanie aktywowany w momencie finalizacji pierwszego zamówienia przy użyciu naszej odroczonej płatności. Można również uzyska...
śr, 27 Lip, 2022 o 9:58 RANO
-
Dlaczego muszę podać numer PESEL?
Podanie numeru PESEL jest niezbędne, ponieważ usługa PayPo opiera się na udzielaniu finansowania zakupów w formie kredytu konsumenckiego. Zgodnie z polskim ...
śr, 27 Lip, 2022 o 10:01 RANO
-
Gdzie weryfikujecie i sprawdzacie moje dane osobowe?
Dane osobowe są weryfikowane w Rejestrze Dowodów Osobistych w celu potwierdzenia ich prawidłowości. Dodatkowo w celu weryfikacji i oceny zdolności kredytowe...
pon, 29 Maj, 2023 o 1:08 PO POŁUDNIU
-
Czy zgody na przetwarzanie danych są obowiązkowe?
Zgody na przetwarzanie danych są obowiązkowe, ponieważ zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO), Przetwarzanie ws...
śr, 27 Lip, 2022 o 10:03 RANO
-
Podczas rejestracji, podałam/łem niepoprawne dane, czy mogę je zmienić? (imię, nazwisko)
Zmiana nazwiska na inne np. po ślubie: W celu korekty oraz aktualizacji nazwiska w PayPo, prosimy o przesłanie skanu dowodu osobistego na adres bok@paypo.p...
pon, 24 Kwi, 2023 o 2:41 PO POŁUDNIU
-
Nigdy nie korzystałem/łam z PayPo, a nie mogę się zarejestrować, dlaczego?
Jednym z powodów, może być to, że wcześniej była próba skorzystania z PayPo podczas zakupów. W takiej sytuacji wystarczy, że wybierzesz naszą płatność w wyb...
śr, 27 Lip, 2022 o 10:04 RANO
-
Jestem niepełnoletni/niepełnoletnia, czy mogę założyć konto w PayPo?
Usługa PayPo jest dostępna wyłącznie dla osób pełnoletnich. Wynika to z faktu, że usługa odroczenia płatności jest formą kredytu konsumenckiego.
śr, 27 Lip, 2022 o 10:05 RANO