-
Pojawił się komunikat "Nie możemy odroczyć Twojej płatności"?
Dane osobowe wprowadzone podczas pierwszej próby skorzystania z usługi PayPo nie mogły zostać poprawnie zweryfikowane z Rejestrem Dowodów Osobistych. I...
czw, 8 Sie, 2024 o 11:22 RANO
-
Nie przychodzi mi link aktywacyjny, dlaczego?
Jeżeli link aktywacyjny nie został dostarczony na adres e-mail, może to oznaczać, że wprowadzony adres mailowy jest nieprawidłowy. Należałoby zweryf...
śr, 5 Lip, 2023 o 2:45 PO POŁUDNIU
-
Podałem złego maila, pomyliłem się w adresie e-mail / numer telefonu, co dalej?
W tym przypadku należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 22 333 74 60 (opłata wedle taryfy operatora) w celu z...
śr, 5 Lip, 2023 o 2:48 PO POŁUDNIU
-
Nie mogę się zalogować, dlaczego? (przed pierwszym zamówieniem)
Panel Klienta w PayPo zostanie aktywowany w momencie finalizacji pierwszego zamówienia przy użyciu naszej odroczonej płatności. Można również uzyska...
śr, 5 Lip, 2023 o 2:50 PO POŁUDNIU
-
Dlaczego muszę podać numer PESEL?
Podanie numeru PESEL jest niezbędne, w celu potwierdzenia tożsamości. Podczas zawierania umów niezbędne jest zweryfikowanie oraz potwierdzenie tożsamości os...
śr, 5 Lip, 2023 o 3:01 PO POŁUDNIU
-
Gdzie weryfikujecie i sprawdzacie moje dane osobowe?
Dane osobowe są weryfikowane w Rejestrze Dowodów Osobistych w celu potwierdzenia ich prawidłowości.
śr, 5 Lip, 2023 o 3:07 PO POŁUDNIU
-
Czy zgody na przetwarzanie danych są obowiązkowe?
Wyrażenie zgód jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia skorzystanie z usługi PayPo. Zgody na przetwarzanie danych są konieczne, ponieważ zgodnie...
śr, 5 Lip, 2023 o 3:10 PO POŁUDNIU
-
Podczas rejestracji, podałam/łem niepoprawne dane, czy mogę je zmienić? (imię, nazwisko)
Korekta literówki, dodanie polskich znaków W celu weryfikacji oraz aktualizacji danych, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 333 74 60. Zm...
śr, 5 Lip, 2023 o 3:16 PO POŁUDNIU
-
Nigdy nie korzystałem/łam z PayPo, a nie mogę się zarejestrować, dlaczego?
Jednym z powodów, może być to, że próbowałeś skorzystać z PayPo podczas zakupów. W takiej sytuacji wystarczy, że wybierzesz naszą płatność w wybranym sklepi...
śr, 5 Lip, 2023 o 3:19 PO POŁUDNIU
-
Jestem niepełnoletni/niepełnoletnia, czy mogę założyć konto w PayPo?
Usługa PayPo jest dostępna wyłącznie dla osób pełnoletnich.
śr, 5 Lip, 2023 o 3:20 PO POŁUDNIU