-
Pojawił się komunikat "Nie możemy odroczyć Twojej płatności"?
Oznacza to, że wprowadzone przez Ciebie dane osobowe tj., imię i nazwisko lub numer PESEL nie są zgodne z Twoim aktualnym dokumentem tożsamości. Jeśli c...
wt, 5 Sie, 2025 o 1:29 PO POŁUDNIU
-
Dlaczego nie przychodzi mi link aktywacyjny?
Przyczyną może być to, że mamy Twój nieprawidłowy adres mailowy. Upewnij się, czy link nie przyszedł na Twój inny adres mailowy lub, czy nie masz go w SPAM...
wt, 5 Sie, 2025 o 1:59 PO POŁUDNIU
-
Podałem nieprawidłowy adres mailowy lub numer telefonu, co zrobić w takiej sytuacji?
Skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 333 74 60 (opłata według taryfy operatora). Konsultant zajmie się Twoją sprawą i odpowie na wszystkie pytania. ...
wt, 5 Sie, 2025 o 2:02 PO POŁUDNIU
-
Nie mogę się zalogować do Panelu Klienta, dlaczego? (przed pierwszym zamówieniem)
Nie możesz się zalogować, ponieważ dostęp do Panelu Klienta jest możliwy dopiero po zawarciu pierwszej umowy z PayPo. Jak już zrobisz z nami pierwszą trans...
wt, 5 Sie, 2025 o 2:07 PO POŁUDNIU
-
Dlaczego muszę podać numer PESEL?
Numer PESEL jest niezbędny, abyśmy mogli potwierdzić Twoją tożsamość. Dotyczy to również bezpieczeństwa transakcji i wymagają tego od nas przepisy prawa w c...
wt, 5 Sie, 2025 o 2:10 PO POŁUDNIU
-
Gdzie weryfikujecie i sprawdzacie moje dane osobowe?
Dane osobowe są weryfikowane w Rejestrze Dowodów Osobistych w celu potwierdzenia ich prawidłowości.
śr, 5 Lip, 2023 o 3:07 PO POŁUDNIU
-
Czy zgody na przetwarzanie danych są obowiązkowe?
Wyrażenie zgód jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia skorzystanie z usługi PayPo. Zgody na przetwarzanie danych są konieczne, ponieważ zgodnie...
czw, 24 Kwi, 2025 o 11:06 RANO
-
Podczas rejestracji, podałam/łem niepoprawne dane, czy mogę je zmienić? (imię, nazwisko)
W celu weryfikacji oraz aktualizacji danych prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 333 74 60. Konsultant zweryfikuje sprawę i odpowie na wszystki...
czw, 5 Cze, 2025 o 6:19 PO POŁUDNIU
-
Dlaczego nie mogę się zarejestrować? Nigdy nie korzystałem/łam z PayPo
Jednym z powodów, może być to, że próbowałeś/łaś skorzystać z PayPo podczas zakupów, ale się rozmyśliłeś/łaś. W takiej sytuacji wystarczy, że wybierzesz pon...
wt, 5 Sie, 2025 o 2:14 PO POŁUDNIU
-
Jestem niepełnoletni/niepełnoletnia, czy mogę założyć konto użytkownika w PayPo?
Nie, usługi PayPo są dostępne wyłącznie dla osób pełnoletnich.
wt, 5 Sie, 2025 o 2:15 PO POŁUDNIU