Zanim się z nami skontaktujesz w tej sprawie, zadecyduj, czy chcesz:

  • zablokować dostęp do konta użytkownika na stronie paypo.pl lub w aplikacji, 

  • usunąć dane osobowe z naszych systemów.

Konto w PayPo jest darmowe, a jego posiadanie nie wpływa na Twoją zdolność kredytową.

Jeśli zdecydujesz się, abyśmy zablokowali dostęp albo usunęli Twoje dane, skontaktuj się z nami:

  • e-mailowo: ado@paypo.pl,

  • telefonicznie: +48 22 333 74 60 (opłata zgodna ze stawką operatora) albo

  • listownie: PayPo, ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa.

Gdy zablokujesz dostęp do konta użytkownika w panelu klienta na stronie paypo.pl lub w aplikacji, wyłączymy do niego dostęp. Zrobimy to zgodnie z Twoim wnioskiem. Usługa o korzystanie z konta użytkownika w panelu klienta i umowa o korzystanie z aplikacji będzie nadal obowiązywać. Nie usuwamy danych osobowych z naszych systemów.
Gdy zawnioskujesz, abyśmy usunęli dane osobowe z naszego systemu, przestaniemy je przetwarzać. Będzie to skutkować wypowiedzeniem przez Ciebie usługi konta użytkownika w panelu klienta – na stronie paypo.pl – lub umowy o korzystanie z aplikacji. Szczegóły opisaliśmy w Regulaminie panelu klienta i aplikacji.