-
Co mam zrobić, gdy widzę komunikat o zastrzeżonym numerze PESEL?
Taki komunikat oznacza, że Twój PESEL jest zastrzeżony i – aby skorzystać z naszej usługi – musisz cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL. Informacje o tym, jak t...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:15 RANO
-
Czy jeżeli nie spłacam terminowo zobowiązań, informacje o tym trafiają do zewnętrznych baz danych?
Tak. Mamy obowiązek informować Biuro Informacji Kredytowej (BIK) lub biura informacji gospodarczej o opóźnieniach w spłacie.
pon, 8 Gru, 2025 o 10:16 RANO
-
Z jakich zewnętrznych baz danych korzystacie, gdy oceniacie moją zdolność kredytową?
Aby ocenić Twoją zdolność kredytową, możemy korzystać z zasobów: PayPro S.A. (KRS: 0000347935), PayU S.A. (KRS: 0000274399) – skąd pobieramy zanonimizowa...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:16 RANO
-
Czy gdy zwracam towar do sklepu, nadal muszę rozliczyć się za ten zakup z PayPo?
Gdy korzystasz z usługi „Zapłać kartą w ratach”, wymagamy od Ciebie spłaty ceny zakupu.
pon, 8 Gru, 2025 o 10:16 RANO
-
Czy usługa „Zapłać kartą w ratach” jest dla mnie darmowa?
Jeżeli spłacisz nam cenę zakupów w ciągu 30 dni od zakupu, ta usługa jest dla Ciebie darmowa. Jeżeli zdecydujesz o spłacie w ratach płatnych po tych 30 dn...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:16 RANO