-
Dlaczego nie dotarł do mnie e-mail z linkiem aktywacyjnym do konta użytkownika?
Jeśli nie widzisz e-maila z linkiem aktywacyjnym: sprawdź folder Spam i inne foldery w swojej skrzynce pocztowej, upewnij się, że sprawdzasz właściwą skr...
pt, 28 Lis, 2025 o 3:32 PO POŁUDNIU
-
Co zrobić, gdy mój adres e-mail lub numer telefonu zapisał się w systemie PayPo z błędem?
Aby skorygować adres e-mail lub numer telefonu, zadzwoń do nas pod numer +48 22 333 74 60 (opłata według taryfy operatora). Jesteśmy dostępni od poniedzia...
pt, 28 Lis, 2025 o 3:33 PO POŁUDNIU
-
Gdzie sprawdzacie moje dane osobowe?
W zależności od tego, z której z naszych usług chcesz skorzystać, możemy sprawdzić Twoje dane w takich miejscach, jak: Rejestr Dowodów Osobistych, rejestr z...
pt, 28 Lis, 2025 o 3:44 PO POŁUDNIU
-
Co to jest limit zakupowy i jak mogę go sprawdzić?
Limit zakupowy to maksymalna kwota, o którą możesz wnioskować w czasie najbliższych zakupów z nami. Limit szacujemy zawsze tylko na jedne, najbliższe zaku...
pt, 28 Lis, 2025 o 3:47 PO POŁUDNIU
-
Czy mam wpływ na limit zakupowy?
Tak. Na limit zakupowy wpływa wiele czynników, również to jak wywiązujesz się ze swoich zobowiązań finansowych. Limit zakupowy jest zmienny. Szacujemy go p...
pt, 28 Lis, 2025 o 3:47 PO POŁUDNIU
-
Czy limit zakupowy w PayPo to zdolność kredytowa na zaciągnięcie pożyczki na zakupy?
Nie. Limit zakupowy to oszacowana przez nas kwota, do której możemy opłacić Twoje zakupy. Dopiero gdy złożysz nam wniosek o sfinansowanie konkretnych zakupó...
pt, 28 Lis, 2025 o 3:48 PO POŁUDNIU
-
Jaki limit zakupowy mogę mieć na pierwsze zakupy z PayPo?
Dopiero się poznajemy, dlatego Twój limit może wynieść od 200 do 800 zł. Taki limit zwykle szacujemy na pierwsze zakupy. O tym, jak go zwiększamy, piszemy w...
pt, 28 Lis, 2025 o 3:49 PO POŁUDNIU
-
Jak mogę zacząć korzystać z panelu klienta?
Masz dwa sposoby, żeby zacząć korzystać z panelu klienta. Możesz to zrobić: 1) zanim zrobisz z nami zakupy po raz pierwszy – wtedy klikasz na stronie pa...
pt, 28 Lis, 2025 o 3:50 PO POŁUDNIU
-
Czy usługa „Zapłać za 30 dni” jest dla mnie darmowa?
Tak. Jeżeli korzystasz z usługi „Zapłać za 30 dni”, zwracasz nam tylko cenę zakupu.
pt, 28 Lis, 2025 o 3:51 PO POŁUDNIU
-
W jakich usługach PayPo mogę zapłacić za zakupy w ratach?
Spłatę w ratach oferujemy w ramach usług „Zapłać w ratach”, „Zapłać kartą w ratach” oraz „SmartPlan”.
pt, 28 Lis, 2025 o 3:51 PO POŁUDNIU