Masz dwa sposoby, żeby zacząć korzystać z panelu klienta. Możesz to zrobić:


1) zanim zrobisz z nami zakupy po raz pierwszy – wtedy klikasz na stronie paypo.pl zakładkę „Załóż konto”, a następnie postępujesz zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie, 

albo


2) po tym, jak już zrobisz z nami zakupy – wtedy wybierasz zakładkę „Zaloguj się” na stronie paypo.pl, a następnie „Nie pamiętam hasła”, a my przesyłamy Ci e-mailem link do aktywacji konta. 

Kolejnym razem będziesz się logować za pomocą tego samego adresu e-mail oraz ustalonego przez siebie hasła.


Jeśli masz trudności z zalogowaniem się, skontaktuj się z nami. Możesz do nas: 

  • zadzwonić: +48 22 333 74 60 (opłata zgodna ze stawką operatora) lub
  • wysłać e-mail: bok@paypo.pl.

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00.