To zależy od tego, jaką drogą dostaliśmy wpłatę od Ciebie:
jeżeli nadpłata dotyczy zakupów opłaconych przelewem tradycyjnym — przelejemy ją na zweryfikowane konto do zwrotów,
jeżeli dotyczy zakupów opłaconych przelewem natychmiastowym (Przelewy24 lub BLIK) - zwrócimy ją na ten sam numer konta, z którego dokonano wpłaty do nas.
Nadpłaty zwracamy jedynie na konta bankowe Klientów.
Jeśli sklep wprowadzi zwrot środków do transakcji, którą wcześniej w pełni opłacono, to zwrócimy Ci te środki, które zostały przez Ciebie wpłacone na to zamówienie.
Przykład: W pełni spłacono transakcję przelewem tradycyjnym.
Na tej podstawie w pełni rozliczyliśmy i zamknęliśmy transakcję.
Później sklep wprowadził zwrot środków i powstała nadpłata.
Jeśli zlecisz ją do wypłaty, to zlecimy ją do wypłaty na Twoje zweryfikowane konto bankowe. Otrzymasz środki w ciągu 1 dnia roboczego.