Dostęp do Panelu Klienta jest możliwy po zawarciu pierwszej umowy z PayPo.
Po zawarciu pierwszej umowy należy udać się na stronę www.paypo.pl, wybrać opcję „Zaloguj się” i wpisać adres e-mail użyty podczas zakupów z PayPo. Wtedy na adres mailowy wskazany w zamówieniu wyślemy link dostępu do Panelu Klienta. Prosimy w niego wejść i postępować zgodnie z instrukcją.
Po zawarciu pierwszej umowy należy udać się na stronę www.paypo.pl, wybrać opcję „Zaloguj się” i wpisać adres e-mail użyty podczas zakupów z PayPo. Wtedy na adres mailowy wskazany w zamówieniu wyślemy link dostępu do Panelu Klienta. Prosimy w niego wejść i postępować zgodnie z instrukcją.
Po przejściu przez etap aktywacji będzie już można zalogować się do swojego Panelu Klienta.
Jeśli nie dotarł do Ciebie mail aktywacyjny, to możesz użyć opcji „Nie pamiętam hasła”.
Natomiast jeśli nadal nie otrzymujesz wiadomości mailowych, to prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy.