-
Co zrobić, jeśli błędnie zostało przeze mnie oznaczone, że jestem osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne (PEP)?
Aby skorygować to oświadczenie, skontaktuj się z nami. Możesz do nas: zadzwonić: +48 22 333 74 60 (opłata według taryfy operatora) lub wysłać e-mail:...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:22 RANO
-
Jak mogę zacząć korzystać z panelu klienta?
Masz dwa sposoby, żeby zacząć korzystać z panelu klienta. Możesz to zrobić: zanim zrobisz z nami zakupy po raz pierwszy – wtedy klikasz na stronie paypo....
pon, 8 Gru, 2025 o 10:23 RANO
-
Jak założyć konto użytkownika?
Masz dwa sposoby, żeby założyć konto użytkownika. Możesz je założyć: zanim zrobisz z nami zakupy po raz pierwszy – wtedy: klikasz na stronie paypo.p...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:23 RANO
-
Co zrobić, jeżeli nie pamiętam hasła do logowania?
Jeżeli nie pamiętasz hasła do logowania, na stronie paypo.pl kliknij „Zaloguj się”, a następnie „Nie pamiętam hasła”. W kolejnym kroku wpisz adres e-mail, ...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:23 RANO
-
Co zrobić, jeżeli nie dotarł do mnie e-mail z linkiem do zmiany hasła?
Jeśli w swojej poczcie nie widzisz e-maila z linkiem do zmiany hasła: sprawdź folder Spam i inne foldery w skrzynce pocztowej, upewnij się, że sprawdz...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:23 RANO
-
Jak mogę zastrzec numer PESEL lub cofnąć jego zastrzeżenie?
Możesz zastrzec numer PESEL lub cofnąć jego zastrzeżenie w urzędzie gminy lub przez internet. Szczegółowe informacje, jak to zrobić, znajdziesz na stronie g...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:24 RANO
-
Co mam zrobić, gdy widzę komunikat o zastrzeżonym numerze PESEL?
Taki komunikat oznacza, że Twój PESEL jest zastrzeżony i – aby skorzystać z naszej usługi – musisz cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL. Informacje o tym, jak t...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:24 RANO
-
Jak mogę usunąć konto użytkownika lub dane osobowe?
Zanim się z nami skontaktujesz w tej sprawie, zadecyduj, czy chcesz: zablokować dostęp do konta użytkownika na stronie paypo.pl lub w aplikacji, usun...
pon, 8 Gru, 2025 o 10:24 RANO