Jeżeli wideoweryfikacja się nie powiodła, zrób ją ponownie. Zwróć szczególną uwagę na poniższe kwestie.
Gdy robisz zdjęcie dokumentu tożsamości:
upewnij się, że najpierw fotografujesz tył, a następnie przód dokumentu,
sprawdź, czy cały dokument mieści się w ramce,
zadbaj, aby zdjęcie było ostre,
sprawdź, czy na zdjęciu nie będzie odbijać się światło.
Gdy pokazujesz twarz do kamery:
upewnij się, że Twoja twarz jest na wprost kamery,
zdejmij okulary lub inne akcesoria, które nosisz,
zadbaj, aby Twoja twarz była dobrze widoczna,
wykonuj gesty zgodnie z komunikatami wyświetlanymi w aplikacji.
Jeśli mimo kilku prób nie przejdziesz pomyślnie wideoweryfikacji, skontaktuj się z nami. Możesz do nas:
zadzwonić: +48 22 333 74 60 (opłata według taryfy operatora) lub
wysłać e-mail: bok@@paypo.pl.
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00.