Jeżeli wideoweryfikacja się nie powiodła, zrób ją ponownie. Zwróć szczególną uwagę na poniższe kwestie.

Gdy robisz zdjęcie dokumentu tożsamości:

  • upewnij się, że najpierw fotografujesz tył, a następnie przód dokumentu,

  • sprawdź, czy cały dokument mieści się w ramce,

  • zadbaj, aby zdjęcie było ostre,

  • sprawdź, czy na zdjęciu nie będzie odbijać się światło.

Gdy pokazujesz twarz do kamery:

  • upewnij się, że Twoja twarz jest na wprost kamery,

  • zdejmij okulary lub inne akcesoria, które nosisz,

  • zadbaj, aby Twoja twarz była dobrze widoczna,

  • wykonuj gesty zgodnie z komunikatami wyświetlanymi w aplikacji.

Jeśli mimo kilku prób nie przejdziesz pomyślnie wideoweryfikacji, skontaktuj się z nami. Możesz do nas:

  • zadzwonić: +48 22 333 74 60 (opłata według taryfy operatora) lub 

  • wysłać e-mail: bok@@paypo.pl.

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00.