• wprowadziliśmy przejrzystą i logiczną strukturę strony internetowej i aplikacji – możesz łatwo nawigować za pomocą myszy, klawiatury lub z wykorzystaniem narzędzi wspomagających,

  • zastosowaliśmy opisy alternatywne dla ważnych treści nietekstowych, a pozostałe oznaczyliśmy jako elementy dekoracyjne – możesz łatwiej poruszać się po oferowanych i świadczonych przez nas usługach za pomocą czytnika tekstu;

  • wprowadziliśmy odpowiedni kontrast między tekstem a tłem;

  • wprowadziliśmy możliwość uruchomienia funkcji za pośrednictwem klawiatury,

  • zapewniliśmy odpowiedni czas na przeczytanie treści oraz możliwość jej odczytu dla osób niedowidzących poprzez powiększenie,

  • zadbaliśmy, aby na naszej stronie nie pojawiały się migoczące elementy,

  • zastosowaliśmy czytelne czcionki, odpowiednie odstępy między literami, wierszami i akapitami,

  • zapewniliśmy kompatybilność z narzędziami wspomagającymi (m.in. czytnikami ekranu, narzędziami do powiększania tekstu, oprogramowaniem do rozpoznawania mowy) tak by osoby z różnymi rodzajami szczególnych potrzeb mogły samodzielnie czytać stronę internetową jak i  aplikację, a także z nich korzystać w zakresie oferowania i świadczenia usług.

Bardziej szczegółową informację o tym jak zapewniamy dostępność znajdziesz na naszej stronie paypo.pl