Prosimy o przesłanie w załącznikach zdjęć lub skanów obu stron swojego dowodu osobistego oraz zdjęcia tzw. selfie z dokumentem tożsamości w dłoni, na pomoc@paypo.pl. Ważne, aby dane z dowodu nie były zakryte. 


Dla bezpieczeństwa danych proszę o zaszyfrowanie i zahasłowanie załączników.
Jako hasło proszę wpisać swój PESEL.


Warto zadbać o czytelność zdjęć: zrobić je na jednolitym tle (np. na kartce), a przed ich przesłaniem sprawdzić, czy wszystko jest czytelne. 


Załączniki ze zdjęciami dowodu usuniemy natychmiast po zaktualizowaniu nazwiska.
Dla komfortu zmianę danych potwierdzimy mailem.

Jeśli wolisz uniknąć przesyłania dokumentów drogą mailową, to możemy zaproponować wideoweryfikację. To forma potwierdzenia danych osobowych, którą w trakcie krótkiego spotkania poprzez platformę Google Meet przeprowadzi pracownik Zespołu Reklamacji i Przetwarzania Danych PayPo. Prosimy o informację jeśli preferujesz tę formę aktualizacji danych.