Prosimy o ponowne podejście do wideoweryfikacji, zwracając uwagę na poniższe kwestie:
Zdjęcie dowodu osobistego:
- prosimy upewnić się, że zdjęcia są wykonywane w odpowiedniej kolejności: najpierw TYŁ, a następnie PRZÓD dokumentu
- cały dowód osobisty musi mieścić się w ramce, aby system mógł prawidłowo odczytać dane
- zdjęcie musi być ostre i wyraźne – system potrzebuje wyraźnych danych do prawidłowej weryfikacji
- na zdjęciu nie powinno odbijać się światło, ponieważ uniemożliwia to odczytanie danych
Wideoweryfikacja:
- prosimy upewnić się, że twarz jest skierowana ku kamerze
- okulary lub inne akcesoria są zdjęte z twarzy
- twarz jest dobrze widoczna, nie jest zakryta
- mruganie jest wykonywanie powolnie
Jeśli parokrotnie wideoweryfikacja nie przejdzie pomyślnie, to możesz do nas:
- napisać na bok@paypo.pl lub
- zadzwonić: (+48 22 333 74 60, koszt wg. stawki operatora)