Prosimy o ponowne podejście do wideoweryfikacji, zwracając uwagę na poniższe kwestie:
Zdjęcie dowodu osobistego:
- Prosimy upewnić się, że zdjęcia są wykonywane w odpowiedniej kolejności: najpierw TYŁ, a następnie PRZÓD dokumentu.
- Cały dowód osobisty musi mieścić się w ramce, aby system mógł prawidłowo odczytać dane.
- Zdjęcie musi być ostre i wyraźne – system potrzebuje wyraźnych danych do prawidłowej weryfikacji.
- Na zdjęciu nie powinno odbijać się światło, ponieważ uniemożliwia to odczytanie danych.
Wideoweryfikacja
- Prosimy upewnić się, że twarz jest skierowana ku kamerze.
- Okulary lub inne akcesoria są zdjęte z twarzy.
- Twarz jest dobrze widoczna, nie jest zakryta.
- Mruganie jest wykonywanie powolnie.
Jeśli parokrotnie wideoweryfikacja nie przejdzie pomyślnie, to możesz do nas:
- napisać na bok@paypo.pl lub
- zadzwonić: (+48 22 333 74 60, koszt wg. stawki operatora)