Prosimy o ponowne podejście do wideoweryfikacji, zwracając uwagę na poniższe kwestie:


Zdjęcie dowodu osobistego:

- Prosimy upewnić się, że zdjęcia są wykonywane w odpowiedniej kolejności: najpierw TYŁ, a następnie PRZÓD dokumentu.

- Cały dowód osobisty musi mieścić się w ramce, aby system mógł prawidłowo odczytać dane.

- Zdjęcie musi być ostre i wyraźne – system potrzebuje wyraźnych danych do prawidłowej weryfikacji.

- Na zdjęciu nie powinno odbijać się światło, ponieważ uniemożliwia to odczytanie danych.


Wideoweryfikacja

- Prosimy upewnić się, że twarz jest skierowana ku kamerze.

- Okulary lub inne akcesoria są zdjęte z twarzy.

- Twarz jest dobrze widoczna, nie jest zakryta.

     - Mruganie jest wykonywanie powolnie.

Numer Pesel nie może być zastrzeżony w mObywatel.

Jeśli parokrotnie wideoweryfikacja nie przejdzie pomyślnie, to możesz do nas:
  • napisać na bok@paypo.pl lub 
  • zadzwonić: (+48 22 333 74 60, koszt wg. stawki operatora)