Prosimy o ponowne podejście do wideoweryfikacji, zwracając uwagę na poniższe kwestie:


Zdjęcie dowodu osobistego:

- prosimy upewnić się, że zdjęcia są wykonywane w odpowiedniej kolejności: najpierw TYŁ, a następnie PRZÓD dokumentu

- cały dowód osobisty musi mieścić się w ramce, aby system mógł prawidłowo odczytać dane

- zdjęcie musi być ostre i wyraźne – system potrzebuje wyraźnych danych do prawidłowej weryfikacji

- na zdjęciu nie powinno odbijać się światło, ponieważ uniemożliwia to odczytanie danych


Wideoweryfikacja:

- prosimy upewnić się, że twarz jest skierowana ku kamerze

- okulary lub inne akcesoria są zdjęte z twarzy

- twarz jest dobrze widoczna, nie jest zakryta

     - mruganie jest wykonywanie powolnie

Numer Pesel nie może być zastrzeżony w mObywatel.

Jeśli parokrotnie wideoweryfikacja nie przejdzie pomyślnie, to możesz do nas:
  • napisać na bok@paypo.pl lub 
  • zadzwonić: (+48 22 333 74 60, koszt wg. stawki operatora)