W zależności od konkretnej dyspozycji:

  • zastrzeżenie karty — działanie nieodwracalne i oznacza wygaśnięcie umowy o kartę — Klient nie musi przesyłać dodatkowo odstąpienia/wypowiedzenia. Kartę można zastrzec wyłącznie telefonicznie w każdej chwili, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W przypadku zastrzeżenia prosimy o kontakt telefoniczny na numer: +48 22 333 74 60 od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18. W pozostałych terminach pod numerem +86 216 13 56. Karta zostanie zdezaktywowana podczas połączenia telefonicznego.
  • odstąpienie od umowy o kartę — można zlecić taką dyspozycję w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy o kartę. Należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej lub dokumentowej. Jeśli termin 14 dni już minął, to należy złożyć wypowiedzenie zamiast odstąpienia. Karta zostanie zdezaktywowana po obsłużeniu wniosku.
  • wypowiedzenie umowy o kartę — obowiązuje 1-miesięczny okres wypowiedzenia (w wyjątkowych sytuacjach możemy wypowiedzieć umowę w każdym czasie z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia). Należy przesłać oświadczenie o wypowiedzeniu w formie pisemnej lub dokumentowej. Karta zostanie zdezaktywowana po upływie okresu wypowiedzenia.


W każdej z powyższych opcji nie jest wymagane podanie przyczyny rezygnacji oraz nie pobieramy za to dodatkowych opłat.
Oświadczenia można wysłać:
  • pocztą (PayPo sp. z o.o., ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa)
  • e-mailem (bok@paypo.pl)

Po rezygnacji z karty, wszystkie otwarte zobowiązania będą musiały być spłacane zgodnie z zawartymi umowami produktowymi.