Warto pamiętać, że okres retencji danych, czyli czas, po którym dane osobowe zostaną usunięte, rozpoczyna się w momencie, gdy wszystkie zobowiązania w PayPo zostaną spłacone, a nadpłaty wypłacone na konto osobiste.
Prosimy o zgłoszenie dyspozycji w jednej z poniższych form kontaktu:
mailowo: usunieciedanych@paypo.pl
telefonicznie: +48 22 333 74 60,
listownie: PayPo, ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa.
Prosimy o przesłanie, takiej prośby wskazując, która opcja Cię interesuje:
1. Zablokowanie dostępu do konta użytkownika w panelu klienta lub w aplikacji
W takim przypadku:
wyłączymy dostęp do panelu klienta lub aplikacji, w zależności od posiadanych usług/wniosku. Umowa o korzystanie z konta użytkownika w panelu klienta/o korzystanie z aplikacji będzie nadal obowiązywać, nie doprowadzi to do usunięcia danych osobowych z systemów PayPo.
2. Całkowite usunięcie danych z systemu PayPo/ zaprzestanie przetwarzania danych
osobowych
W przypadku posiadania tylko Panelu Klienta (nie korzystasz z aplikacji):
Skutkuje to wypowiedzeniem umowy o korzystanie z konta użytkownika w Panelu Klienta.
Niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni wyłączymy dostęp do konta użytkowania w panelu klienta, następnie wyślemy wiadomość, w której opiszemy szczegóły realizacji wniosku o usunięcie danych i wskażemy, jaki jest okres przechowywania (retencji) danych zgodnie z przepisami prawa. Zasady wypowiadania konta użytkownika w panelu klienta opisaliśmy pkt. 25-26 „Regulaminu panelu klienta i aplikacji PayPo”.
W przypadku posiadania tylko w Panelu Klienta i aplikacji PayPo:
Skutkuje to wypowiedzeniem umowy o korzystanie z konta użytkownika w Panelu Klienta i aplikacji. Niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni wyłączymy dostęp do konta użytkowania w Panelu Klienta i aplikacji i wtedy umowa o korzystanie z aplikacji wygaśnie.
Proszę pamiętać, że wypowiedzenie umowy o korzystanie z aplikacji oznacza też wypowiedzenie umowy o kartę oraz brak możliwości korzystania z usług PayPo. Następnie wyślemy wiadomość, w której opiszemy szczegóły realizacji wniosku o usunięcie danych i wskażemy, jaki jest okres przechowywania (retencji) danych zgodnie z przepisami prawa. Zasady wypowiadania umowy o korzystanie z aplikacji opisaliśmy pkt. 15-17 umowy o korzystanie aplikacji, która jest załącznikiem do „Regulaminu panelu klienta i aplikacji PayPo”