Warto pamiętać, że okres retencji danych, czyli czas, po którym dane osobowe zostaną usunięte, rozpoczyna się w momencie, gdy wszystkie zobowiązania w PayPo zostaną spłacone, a nadpłaty wypłacone na konto osobiste. 

Prosimy o zgłoszenie dyspozycji w jednej z poniższych form kontaktu:

  • mailowo: usunieciedanych@paypo.pl

  • telefonicznie: +48 22 333 74 60,

  • listownie: PayPo, ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa.


Prosimy o przesłanie, takiej prośby wskazując, która opcja Cię interesuje:

1. Zablokowanie dostępu do konta użytkownika w panelu klienta lub w aplikacji


W takim przypadku: 
wyłączymy dostęp do panelu klienta lub aplikacji, w zależności od posiadanych usług/wniosku. Umowa o korzystanie z konta użytkownika w panelu klienta/o korzystanie z aplikacji będzie nadal obowiązywać, nie doprowadzi to do usunięcia danych osobowych z systemów PayPo. 


2. Całkowite usunięcie danych z systemu PayPo/ zaprzestanie przetwarzania danych

osobowych


W przypadku posiadania tylko Panelu Klienta (nie korzystasz z aplikacji):

Skutkuje to wypowiedzeniem umowy o korzystanie z konta użytkownika w Panelu Klienta.

Niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni wyłączymy dostęp do konta użytkowania w panelu klienta, następnie wyślemy wiadomość, w której opiszemy szczegóły realizacji wniosku o usunięcie danych i wskażemy, jaki jest okres przechowywania (retencji) danych zgodnie z przepisami prawa. Zasady wypowiadania konta użytkownika w panelu klienta opisaliśmy pkt. 25-26 „Regulaminu panelu klienta i aplikacji PayPo”.



W przypadku posiadania tylko w Panelu Klienta i aplikacji PayPo:

Skutkuje to wypowiedzeniem umowy o korzystanie z konta użytkownika w Panelu Klienta i aplikacji. Niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni wyłączymy dostęp do konta użytkowania w Panelu Klienta i aplikacji i wtedy umowa o korzystanie z aplikacji wygaśnie.

Proszę pamiętać, że wypowiedzenie umowy o korzystanie z aplikacji oznacza też wypowiedzenie umowy o kartę oraz brak możliwości korzystania z usług PayPo. Następnie wyślemy wiadomość, w której opiszemy szczegóły realizacji wniosku o usunięcie danych i wskażemy, jaki jest okres przechowywania (retencji) danych zgodnie z przepisami prawa. Zasady wypowiadania umowy o korzystanie z aplikacji opisaliśmy pkt. 15-17 umowy o korzystanie aplikacji, która jest załącznikiem do „Regulaminu panelu klienta i aplikacji PayPo”