W momencie gdy zrealizujesz zamówienie z odbiorem własnym w sklepie, z dostawą do domu, paczkomatu lub innego punktu odbioru to Twoim obowiązkiem jest jego odebranie. Jeżeli jednak nie jesteś zainteresowany odbiorem swojej paczki, poinformuj sklep o chęci rezygnacji z zamówienia. Sklep przyjmie od Ciebie taką prośbę i zleci dyspozycję zwrotu środków do naszego systemu PayPo, który może potrwać standardowo do 14 dni. O przyjęciu zwrotu lub anulacji zamówienia, sklep poinformuje Cię mailowo. Jeżeli tego nie dokonasz, paczka może oczekiwać na odbiór nawet przez kilka tygodni lub trafić do ponownej dostawy w innym terminie, a transakcja w PayPo w dalszym ciągu pozostanie aktywna i może zostać rozłożona na raty po zakończeniu okresu bezkosztowego. Jak tylko otrzymamy zwrot środków od sklepu, prześlemy do Ciebie odpowiednie potwierdzenie drogą mailową.
Nie odebrałem swojego zamówienia
DrukujZmodyfikowano dnia: pon, 22 Sie, 2022 o 4:11 PO POŁUDNIU
Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie
Wyślij opinięPrzykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.