Sklep ma na rozliczenie 14 dni od zgłoszenia anulowania lub zwrotu zamówienia. Najpierw prosimy, sprawdź, czy minął ten czas, bo od tego zależy, jak będzie wyglądać dalsze działanie:

  • jeżeli nie upłynęło jeszcze 14 dni od zgłoszenia anulowania lub zwrotu zamówienia,  prosimy, zaglądaj do Panelu Klienta. Rozliczenie może pojawić się w każdej chwili. 
  • jeżeli minęły 2 tygodnie od zgłoszenia anulowania lub zwrotu zamówienia, ale nadal nie ma rozliczenia, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt ze sklepem. To najszybszy sposób rozwiązania tej sprawy. 
  • jeżeli po 14 dniach od potwierdzenia przez sklep przyjęcia anulowania/ zwrotu lub zamówienia nadal nie będzie rozliczenia, pomożemy w rozwiązaniu tej sprawy.  Prosimy o kontakt mailowo pod adresem bok@paypo.pl, lub telefonicznie 22 333 74 60 (opłata zgodna z taryfą operatora).