Sklep ma na rozliczenie 14 dni od zgłoszenia anulowania lub zwrotu zamówienia. Najpierw prosimy sprawdź czy minął ten czas, bo od tego zależy jak będzie wyglądać dalsze działanie. 
  • Jeżeli nie upłynęło jeszcze 14 dni od zgłoszenia anulowania lub zwrotu zamówienia,  prosimy zaglądaj do Panelu Klienta. Rozliczenie może pojawić się w każdej chwili. 
  • Jeżeli minęły 2 tygodnie od zgłoszenia anulowania lub zwrotu zamówienia ale nadal nie ma rozliczenia, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt ze sklepem. To najszybszy sposób rozwiązania tej sprawy. 

Jeżeli po 14 dniach od potwierdzenia przez sklep przyjęcia anulowania/ zwrotu lub zamówienia nadal nie będzie rozliczenia, pomożemy w rozwiązaniu tej sprawy.  Aby to zrobić, prosimy o dostarczenie nam uzupełnionego formularza. Tylko wtedy będziemy mogli skutecznie pomóc. Dlatego prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na to, żeby uzupełnić każde pole w formularzu. 


O ustaleniach ze sklepem będziemy informować na bieżąco drogą mailową.