Sklep ma na rozliczenie 14 dni od zgłoszenia anulowania lub zwrotu zamówienia. Najpierw prosimy sprawdź czy minął ten czas, bo od tego zależy jak będzie wyglądać dalsze działanie.
- Jeżeli nie upłynęło jeszcze 14 dni od zgłoszenia anulowania lub zwrotu zamówienia, prosimy zaglądaj do Panelu Klienta. Rozliczenie może pojawić się w każdej chwili.
- Jeżeli minęły 2 tygodnie od zgłoszenia anulowania lub zwrotu zamówienia ale nadal nie ma rozliczenia, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt ze sklepem. To najszybszy sposób rozwiązania tej sprawy.
Jeżeli po 14 dniach od potwierdzenia przez sklep przyjęcia anulowania/ zwrotu lub zamówienia nadal nie będzie rozliczenia, pomożemy w rozwiązaniu tej sprawy. Aby to zrobić, prosimy o dostarczenie nam uzupełnionego formularza. Tylko wtedy będziemy mogli skutecznie pomóc. Dlatego prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na to, żeby uzupełnić każde pole w formularzu.
O ustaleniach ze sklepem będziemy informować na bieżąco drogą mailową.